Powered by Blogger.

Tuesday, September 15, 2009

pungguk bertemu bulan~

firstly, sila rujuk ini,

inilah satu-satu nya perjumpaan yang boleh dikatakan besar-besaran setelah hampir 10 tahun tidak bersua muka, mungkin lebih 10 tahun.

perasaan aku? huhu, i'm not sure..

gembira ada, cuak ada.. malu pun ada..

rakan-rakan yang selama ini aktif bersembang di facebook, mungkinkah kemesraan itu mampu direalitikan? hurm.. insyaAllah.. we will.. kan kawan-kawan.. :)

kawan-kawan aku dari SRI AMAN adalah sangat istimewa bagi aku,
kami dididik dengan didikan yang lain dari sekolah-sekolah rendah lain,
dan kami bahagia dan gembira dengan didikan sebegitu..

tarbiah sebegitu alhamdulillah telah membentuk kami, menjadi insan-insan yang lebih kuat mengharung arus dunia yang mencabar..

kadang-kadang aku segan juga dengan mereka-mereka ni, dah jadi orang-orang hebat semuanya, tapi gitulah, ukhuwwah fillah takkan musnah kan.. kita tetap bersaudara dalam islam..

tak lupa juga, raya ke-4 ada reunion dengan sahabat-sahabat maahad pasir pekan pula..
i'm looking forward for both..
but then,

takde transport pule.. huuu~ T.T

3 comments:

ciktim said...

siyes, ado transport dop?
oyak la.
buleh ngejah~
kntek aku or iman kalu ado gapo2 neh.

bulanisakmar said...

bila kita nk jmpe plk?hehhe

nurulwidad che awang said...

eh hem.. tu lah kan cik bulan.. bilelaaa nk jmpe nih.. i wonder..

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez