Powered by Blogger.

Wednesday, May 12, 2010

praktikal lagi?

dear blog,

hari ni, genaplah 16 hari kami memulakan sesi praktikal.

apa perkembangan?

kalau dulu, kami takut-takut nak keluar rehat awal,

sekarang, 15 minit awal kami dah keluar.

nak balik pun sama.

hahaha. normal lah kan.

sebab kami memang xde keja kat lab tu,

hampir semua dalam lab tu kami dah observe.

nak dijadikan cerita,

dalam minggu ni saja,

3 orang staff datang tanya kitorang,

"korang bila habis ye? ". Agaknya kesian tengok kami ni duduk melongo tiap2 hari.

mungkin jugak menyampah, sape tahu kan.

tapi kami tetap tayang muka "toye" je..

nak malu sebab xde keje nak buat pun dah xtau nak malu macam mana lagi..

teringat salah sorang sahabatku cakap,

"aku bangga betul kita boleh bertahan 5 minggu duduk saja2 dalam lab ni,"

terburai gelak kami bertiga.

untuk pengetahuan semua,

minggu depan adalah minggu terakhir kami kat lab hematology,

dan kami akan meluangkan masa lagi 5 minggu kat lab transfusi @ tabung darah.

hopefully staffs kat sana mesra dan moga-moga kami xlah bernasib malang jadi patung melongo sahaja selama 5 minggu.

tapi, kalau ditakdirkan nasib kami tetap sebegitu,

kami dah cukup terlatih. heeee~




p/s: yang seronoknya, lab tabung darah lebih dekat dengan CAFE. :P

2 comments:

raisya syahira said...

hahaha..mkn jew taw bud0p nie s0wg...
=P

nurulwidad che awang said...

jeles!! :P

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez