Powered by Blogger.

Friday, January 22, 2010

~p.o.l.a.r.o.i.d~



Terbaru, aku tengok balik drama korea "lovers in paris",
dapat dari dib, drama ni famous masa aku tingkatan 4 @ 5 dulu,
dulu selalu terkejar-kejar bas nak balik awal, penangan cerita ni laa.. hehe..


Bila tengok balik drama nih, aku teringat semula impian aku masa zaman muda-muda dulu..
aku memang jatuh cinta laa dengan kamera yang heroin cite nih gune..
polaroid camera.. cantik.. nampak smart, simple, senang, cute.. dan segala lagila..



camnilaa lebih kurang kamera die.. tapi die punye lagi cantik..
warne putih pastu ade corak swirl sket..
waaah.. suke suke suke..

kalau ada rezeki lebih maula jugak aku beli..
kalau ada orang nak hadiahkan
memang aku terima dengan tangan terbuka la..

(^^)

2 comments:

wan eit zachary said...

wie, korean drama sokmo guno polaroid cam...

youre beautiful, we got married *alex couple* bla bla bla.

nampok macam best lak polaroid nih ^______^

nurulwidad che awang said...

tu laa.. aku mase skolah dulu nak gle bnde nih.. huhu~

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez