Powered by Blogger.

Tuesday, January 25, 2011

EXcuse ME~ :D

adalah normal bagi kita manusia, bila kita tengah serabut, tension, banyak kerja, takde mood dan segala, kita akan cari something untuk dipersalahkan. kan? and that is what happening to me now. duh -_-

hari yang dulu, bila fikir kan banyak kerja, fyp dan segala, saya sandarkan salah tu pada duit JPA yang belum masuk. bila saya takde mood, saya bagitau mereka-mereka yang care yang duit belum masuk. tak leh shopping nak release tension. nak makan pun tak cukup. itu takde, ini takde. serba serbi tak cukup. then..

jeng jeng jeng..

bila duit masuk, maka pergilah nwca dengan segerombolan kawan-kawan beliau ke pasaraya beli dan cukupkan segala jenis barang. sepulangnya ke uia tercinta, bersemangatlah pulak kemas bilik segala. dan semangatlah jugak sikit nak pergi kelas dan buat fyp sikit-sikit. ok. selepas beberapa hari, tense scale naik lagi. dan kali ni, ditambah dengan mid term exam pula. dan saya pun seperti biasalah, mengadu dan bercerita, dan dia cakap

"haritu cakap nanti dah ada duit boleh shopping dah takkan tension2 lagi dah... bla bla bla"

TING!! ok then i realized, after all, duit JPA belum masuk cuma lah excuse. tempat untuk saya sandarkan masalah dan untuk saya mempersalahkan. alahai ayat bm tak lepas je nih. tapi korang faham kan? kan? aduhai.. tapi biasa lah kan, that's human nature. perlu sesuatu untuk dipersalahkan. hihi.

dan tahu tak apa EXCUSE saya yang terbaru?

saya homesick. that will do it for now, right? hehe. XD

1 comment:

aida said...

widad..mcm kte jgk..bile tnsion asyk nk cr slh apa2 or org 2..haha..kesian kn

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez