Powered by Blogger.

Tuesday, May 24, 2011

my love


cuma tinggal beberapa hari lagi, aku akan mulakan hidup baru. haha ayat macam apa je. ahad ni aku dan ayah akan bertolak ke sana. aku tak dapat nak bayangkan macam mana kat sana nanti. dah lah jauh dari family dan kawan-kawan rapat. entah kenapa aku tak de rasa excited mana pun nak mula kerja. apa pun, aku tetap harapkan yang terbaik. ya lah, maybe its better to not expect much, so that i won't be frustrated much lah if things don't turn out the way i want them to be.

2, 3 minggu goyang kaki kat rumah, buat aku rasa sangat sayang nak tinggalkan family. bahkan, boleh rasa sampai tak nak kahwin, nak dok je dengan umi, ayah n adik-adik sampai bila-bila. hari tu masa singgah kat rumah mak cik di cheneh, anak mak cik aku ada 4 orang je, dan 2 orang daripada 4 tu dok asrama. then ummi cakap, "rasa kosong je rumah acik kan,". aku dalam diam rasa sayu. aku tahu, ummi mula rasa rumah makin kosong. dengan perginya yie dan iman, aku jugak bakal pergi, tambah lagi dengan fitri yang dok asrama jarang balik. cuma tinggal hani, tasnim dan afiq kat rumah. mana lah tak rasa kosongnya, sebelum ni kalau nak rumah senyap memang ummi kena amik m/c dok rumah time semua pergi sekolah. sekarang? nak masak pun dah tak semangat.. takde orang nak makan. :(

sejak kebelakangan ni, aku jadi sangat sensitif. emo jugak. suka bermain dengan perasaan. rasa kehilangan iman, sukar nak digambarkan. sangat terasa. hari-hari rasa nak call dia. Aku tak pernah rasa sampai macam ni. iman sangat rapat dengan aku. dan masa nak siap-siap barang haritu, aku lah yang bertungkus lumus dengan dia ke sana ke mari. kalau nak marah, kat iman lah biasa aku lepas. tapi marah aku, marah sayang. masa hantar dia haritu pun, aku memang sangat tak mampu kawal air mata dari jatuh. love u man.. :')

tersayang, iman dan afiq :)

actually, aku tak tau apa motif entri ni. sekadar meluah rasa kot. hehe :D
tangan gatal nak menaip.

k, till then. take care all <3


No comments:

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez