Powered by Blogger.

Sunday, March 18, 2012

jatuh dan bangun

Assalamualaikum.

Bila kamu jatuh, please make sure you will rise again. Life is a journey, and journey of course lah ada jatuh bangun nya. And the time when you feel you're at the top, is actually the time when you should be most careful, because if you fall, you gonna fall HARD. Always BEWARE dan be GRATEFUL for whatever we have now. Itu semua peringatan untuk aku sendiri. Everytime aku fikir future, aku rasa kabur, aku risau, aku takut. Tapi, aku akan terus go on, buat apa yang patut, be happy, enjoy every seconds in life, and of course while remembering that DEATH is always near. Bekerja seperti akan hidup seribu tahun lagi, beribadah seperti akan pergi menghadap DIA esok. dan aku rasa, sebab ni lah aku keep on updating this blog, walaupun aku tahu, takde apa yang menarik sangat untuk dikongsikan. But at the very least, bila aku rasa down, sedih, tulisan-tulisan lama aku lah yang aku akan baca balik untuk mengingatkan aku dan menyedarkan aku. aku bertuah, dan aku unik. Alhamdulillah :') .


dah lama tak dengar lagu ni, skyscrapper, meaningful.


bye and take care folks! :)


No comments:

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez