Powered by Blogger.

Thursday, August 20, 2009

saya mahu kawin~ ^^

sekarang, 10:13 p.m., 20.8.2009

dalam otak: kosong

dalam hati: bahagia

harini ialah hari yg hectic buat aku dan kawan2.. pagi clas pathology yg *errrr...* MySpaceberlangsung selama 3 jam, aku rase tak banyak pun input yang aku dapat dari clas dr. ungku pagi tadi.. maaf doc, sungguh2 aku mengaku aku yg salah, sape suruh tak review ape yg nak dipelajari harini awal2.. blurr sahaje sepanjang clas..

tengahari, adelah break lebih kurang 3 jam before ke lab pharmaco petangnye.. jam 2 tepat, aku n kawan2 bertolak ke lab, aiseh.. pukul 2 kut baru turun..hahah.. tQ, kami memang student yg bagus.. MySpace~
lab pharmaco kali nih mmg seronok, w'pun kami masuk lambat, *sory bro pami*, dan agak penat jgklaa.. harini dlm sejarah, tgn aina 2 kali kut luke, kenape?? fikir sndiri..hik~ MySpace

lab abes pkl 5.30 lebih kurang, kami group terakhir keluar dari lab, ikutkan hati macam xmo je lagi, best kot maen ngan tikus2 cumel tuh..hehe.. seb baek bro pami bg signal jelingan manje, klu x smpai malam kami jaga tikus2 tuh..hehe..

aina park kereta di belakang blok M5, kami turunlaa dari kete.. bawak makanan yang boleh tahan banyak jugelaa.. nak dijadikan cerita, kt belakang tuh ade laa monyet2 kehormat nih.. bile kami jalan mendekati depe, depe terus mendesis dan kejar kami, mungkin depe perasan bau makanan yang kami bawa tuh kut, berkejaran laaa kitorang lari selamatkan diri.. takut dooowwhh.. haha.. capa cakap, kalau ade org rakam kitorang letak lam utube mesti bley wt ramai gle org gelak sakan..hehehe...

tapi kan, harini, aku rasa bahagia sgt, eventhough besok ade presentation EAP n aku xprepare pape pn lg..hihihi... btw, aku nih mmg jenis yg xleh wat keje tanpa ade pressure.. hee.. mksudnye, bile ade tekanan barulaa keje aku jalan..huahaha..

hopefully harini dan hari2 seterusnye akan membuat aku lebih matang dan lebih menghargai hidup.. sorang kawan aku penah ckp, hargailah ape juge yg mampu membuat kita tersenyum.. dan, aku dah xmampu senyum lagi sekarang, maw prepare utk eap tomorrow, daaa..!!~ MySpace

No comments:

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez