Powered by Blogger.

Tuesday, November 24, 2009

kebersalahan oleh kemalasan.. oh!!~

24th november 2009

semalam, lepas makan, abi datang duduk sebelah,

abi: kaklong, ni abi ade wat modul sket, nak suh k.long cek n komen mane yg patut

aku: erm.. nanti2la k.long buat ( sambil malas2)

abi diam je, dia tinggal 2 biji buku dan modul yang dia buat kt tepi aku, terus naik atas.

pagi tadi, subuh~

abi: laptop k.long boleh burn cd kan, tolong burn nih..(sambil hulur 2,3 cd)

aku: ermm.. letaklah kat situ, nanti orang wat.

tengahari, after zohor~

abi: siap dah ke keje abi suruh wat td?

aku: nantilaa.. nanti org watla.. abi nak bila..

abi: (muka macam marah sket), abi suruh wat sikit je pun, bukan banyak, klu k.long buat siap lama dah.. abi nak malam ni.. (sambil berlalu)

aku: terdiam

sekarang,

aku rasa bersalah ngan abi.. :(, aku yang malas.. bukan banyak pun.. ishk..
ketok2 pale sendiri.. wie.. awatlaaa yang malas sangat nih.. :( :( :(

1 comment:

alif zai mim ra said...

hua...saya pun.. mari kita berajinlah~~ @_@

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez