Powered by Blogger.

Sunday, November 8, 2009

SAKIT~

study study study dan study, sampailah satu masa, aku jadi blur.. org kata sebab TEPU.. study BANYAK sangat.. itu orang kata, bukan aku kata.. kalau aku study banyak, aku ingat takpe la jugak, PUAS HATI.. tapi still xingat-ingat jugak.. banyak DOSA kot aku nih..
sekarang kat library KOM, oleh kerana tension study tapi still blur je, aku boleh pula tidur dengan senang hatinya kat meja kecik yang ada privacy sikit tu.. haha.. bangun-bangun tengok cermin dah ada bekas kat dahi.. waaah.. ini sudah bagus.. kalau laa aku tidur then ada BEKAS BERILMU kat otak kan lagi best.. hehehe.. ape yang aku melalut ni, aku pun xtau.. :p
call ummi, ummi cakap, xpe.. baca je dulu, ulang banyak2 kali, lepas tu jangan lupe DOA, then baru TAWAKKAL.. ummi pesan juga, SABAR banyak2.. aku jawab baiklah.. k.long rindu ummi.. nak balik.. then kena marah pule ngan ummi, orang sibuk nak final exam die sibuk nak balik.. wuuu... aku terkesima.. :p
tinggal lagi 4 papers, isnin ni 2 papers dalam masa sehari, gap antara exam-2xam sangatlah lama, nk dekat seminggu, tapi aku bersyukur juga, at least sempatlah aku cover study yang memang xkan sempat habisnya kalau gap exam sehari dua cuma..
maaf aku melalut panjang, apapun, semoga ALLAH permudahkan urusan kita.. (^0~)

No comments:

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez