Powered by Blogger.

Friday, November 20, 2009

selesai sudah~

20/11/2009 ~ 1.33 p.m.

hujan xberhenti dari pagi..
langit gelap.. awan mendung..
kudengar irama hujan tengkujuh sayup-sayup dari luar..

haha... jiwang pula..

semalam habis final exam untuk 3rd year 1st semester, tak dapat aku nak bayangkan macam mana perasaan aku.. rasa lepasssss sangat2.. penat pun ada, bukan penat, tapi lebih kepada EXHAUSTED.. sungguh, exam kali ni, benar-benar menguji ketabahan dan kekuatan hati aku.. sampai aku xleh tido malam 3 hari berturut-turut kot.. ya Allah.. Tuhan sajalah tahu..

insyaAllah malam ni i'll be going back, naik bas ke KB jam 11 malam. Doakan selamat ye kawan2..

by the way, aku mula rasa suka dengan warna HIJAU
sebelum ni aku suka BIRU
hurm... perkembangan yang baikkah?? ;)

No comments:

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez