Powered by Blogger.

Thursday, March 25, 2010

phew~

assalamualaikum.

dear blog.

ni la first time aku letak tajuk dulu before taip entry.. haha..

kelegaan yang aku rasa sekarang, tak dapat digambarkan dengan perkataan..

phew.. it's not a word right? haha.. :))

lepas satu paper, SBM 3024, haematology and oncology,

means, secara rasminya, insyaAllah, dah lepas semua subjek yang dr.Tariq ajar.

alhamdulillah.. hopefully i'll pass this last one, realllllyyyy hope so.. risau sebenarnya.. (T___T)

ok, done with today's exam

************************************

now, about the concentration courses,

haritu, aku macam dah decide nak further with CPR (clinical and pharmaceutical research)

malangnya, aku tergugat lagi

mana tak tergugat, study untuk haematology tu, rasa macam nak pecah otak..

aku mula tak yakin dengan kemampuan aku untuk teruskan dengan CPR,

k.laina, our senior said that we should balance between our minat dan kemampuan

aku sekarang tengah timbang tara baik buruk antara industrial health and CPR..

* erm.. malas fikir bole? :( *

3 comments:

alifzaimimra said...

setahu hawa, CPR banyak drugs n herbal medicine. takde hemato. yang penting minat n kesungguhan, insyaAllah boleh. hee~

wie said...

hawa: a'ah, haritu ty dr.deny sndiri, beliau ckp xpenah ty pasal drugs pun, more kepada drugs' mechanism.. dah tercondong ke arah cpr semula dah ni.. hehehe.. :D

alifzaimimra said...

ececeh..bagus la kalau macam tu. chaiyok2 wie!! v(n_n)v

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez