Powered by Blogger.

Sunday, August 29, 2010

:)

people come and people go
and they leave with me their memories
some were good
and some were not
...........................................

2hb 9 malam nanti, saya nak balik raya
and seriously saya tak sabar
dan 2hb jugak, last paper midterm saya before raya.
ha tengok, kan obvious di situ,
mention pasal balik dulu baru ingat nak mid term!
hahaha :))

saya belum study sesungguh-sungguhnya untuk next paper ni
saya risau, tapi saya balun tidur jugak
bayangkan, tidur pukul 10 malam
dan tak bangun-bangun terus sampai pagi!

ya Allah..
padahal haritu baru semangat sikit nak stud betul-betul
konon nak target pointer
ish.. nak kena piat telinga dengan ummi dulu kot..
means, kena balik rumah dulu la.. kan? ;)

p/s: cikwie please xmo malas2 :'(







No comments:

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez