Powered by Blogger.

Wednesday, September 29, 2010

lost in the jungle of ____?____

kenapa susah sangat bagi saya nak study awal ye?
konon nak study smart,
at last, study last minute jugak. duh :(

beberapa hari kebelakangan ni,
saya LOST.
2 minggu berturut-turut pada hari dan waktu yg sama,
saya siap pukul 8.30 untuk kelas 9.30 pg,
jadi macam tak betul je.
orang tarik ke sana pergi sana.
tarik ke sini saya follow jugak.
dah kena bagi makan rohypnol ke saya ni hah? -______-

weekend ni saya dan kawan-kawan akan turun batu pahat.
nak gi majlis nikah kawin cik mar.
sekali lagi nak cakap jugak,
cik mar, i'm very happy for you.
walaupun sedihlah jugak nak lepas kawan kan.
uhuk uhuk uhuk.

haritu ada la sorang my long lost friend nih,
tiba-tiba je dapat sms dari dia,
setelah lama dia menyepi.
dia cakap, "aku baca blog kau,"
dan dia tanya, kenapa aku berblog.

kenapa eh?
blog ni sedikit sebanyak ialah identiti saya.
dalam blog ni, saya lah.
melalui blog ni, orang akan dapat baca
what is it on my mind.
what is happening to me.

dia pun cakap, "owh, macam diari lah?,"

dan saya rasa, takdelah macam diari pun.
tapi kalau macam diari pun kira macam ye lah kot.
hihi, ok cakap macam putar alam shah. :p

anyway, thanks untuk sesiapa yang sudi baca potpet potpet saya
yang tak menyumbang kepada perkembangan knowledge pun *kot?*
:)

p/s: saya sayang kawan-kawan saya ^^


No comments:

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez