Powered by Blogger.

Friday, September 24, 2010

main kahwin2 ;)

dalam entri sebelum ni, saya ada berkisah tentang hidup yang cuma sekali.
then, bila saya baca balik entri tu 2,3 kali, saya tepuk dahi sendiri.
haih, apa pulak hidup cuma sekali?
bukan ada lagi ke hidup selepas mati.

aih, macam mana boleh tulis entri punyalah emo sampai tak ingat nak include tentang hidup yang selepas mati hah? @_@

dan untuk mereka-mereka yang rasa hidup mereka yang satu dah ruined,
still ada lagi peluang untuk kamu hidup selesa dan bermaruah di SANA.
hidup di dunia ni takde apa pun, hanya untuk kumpul bekalan ke SANA je.
but still, doesn't mean that we can take it for granted.

bak kata jade dalam novel rooftop rant, "live well or live hell," ;)

recently, ada satu video yang budak-budak ni keep on posting and sharing on mukabuku.
video wedding yang ala-ala fairytale. dan saya pun terpanggil la kan nak nengok jugak.
dan, memang grand la wedding tersebut.
sweet, bila tengok tu perasaan becampur baur. sengih sorang-sorang pun ada.
for me, moment yang paling menggetarkan hati dan perasaan dan memang men'tangkap leleh'kan saya, tak lain tak bukan ialah masa akad nikah. masa yang husband to be tu lafazkan "aku terima nikahnya.. bla bla bla". memang sengih nampak semua gigi depan dengan mata berkaca-kaca la. that is the most precious and memorable moment for all pengantin. saya rasa la. moment yang menandakan ikatan sah seorang lelaki dan perempuan. tak kira la kan pengantin lelaki tu berjaya lafaz senafas ke, tersekat-sekat batuk-batuk ke, ulang sampai 10 kali ke.. hmmm.. :)

next week, one of my best friend akan menamatkan zaman bujang dia. cik mar, kira entri ni tribute untuk mu la, kalau mu baca :p . aku doakan bahtera rumahtangga mu bersama si dia kekal bahagia dan kukuh selamanya hingga ke syurga. amiiinn.. :D

dan untuk cik wani my dear roommate, may you find the best solution for you and him.

dan untuk kawan-kawan lain juga, saya senantiasa mendoakan kebahagiaan kalian. :)

p/s: nak kawin jugak.. :p

1 comment:

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez