Powered by Blogger.

Monday, November 1, 2010

serabut penat LOL

kalau otak tengah serabut dan hati risau boleh update belog tak? eh mestilah boleh. tapi mesti meracau-racau je. macam saya sekarang lah. hihi. tak betul langsung penggunaan perkataan tu kan. tak kisahlah. saya punya belog :)). sehabisnya exam jam 4.30 petang tadi, maka dengan rasminya habislah 3 paper untuk final exam semester ni. ada tinggal lagi satu paper research method on 9th Nov. gap seminggu yang dinanti-nanti tiba jugak. kenapa dinanti? sebab badan dan otak rasa sangat penat. huhu. dan malam ni, malam untuk saya rehat dan berpoya-poya. untuk someone yang ym nya tak berapa nak dilayan, tolonglah jangan kecil hati ya. mood tak berapa mahu diganggu sikit ini malam.

ok. saya ada sorang kawan. dia jual sugar glider. tau tak benda alah tu apa dia? bukan mainan k. dia macam tupai. tapi bukan tupai. ok, fiz mesti marah saya kalau saya cakap sugar glider = tupai. kalau macam chipmunk boleh tak fiz? haha :)) oraitlah, ini belog dia. Ego sugar glider. kalau korang nak tahu lebih lanjut mengenai si sugar glider yang chomel dan cute mute nih, korang boleh search je mr. google, atau tanya direct kat fiz guna link kat atas tu ye. fiz nih memang boleh di label as an expert lah tentang sugar glider ni. nak tanya dia pasal pet lain pun boleh, landak ke, ular ke, hape-hapelah. asal bahagia. hehe.

malam ni biarlah saya melalut sampai setakat ni saja. tak larat nak perah otak fkir ayat nak buat entri ni. tengokla kan ayat kat atas-atas tu dah ada gaya macam kucing hilang anak. hahaha :)) takde modal lain. memang hilang anak jugak yang dimahu. :))

p/s: sayang IMYSM!! :')

2 comments:

Freeze!! said...

Wah. Encik ego itu mesti sangat kacak dan awesome seperti glider2 nya. Untuk sebarang pertanyaan. Sila lah tanya beliau. ^_^

wie said...

freeze: haih, memang fiz tengik! hahahah :))

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez