Powered by Blogger.

Friday, December 24, 2010

scholar cepatlah masuk please -__-

kebelakangan ini, oleh kerana kekeringan poket, maka broadband dah kena potong line nya. scholar takmo masuk lagi kan, sabar jelah. dan sebab tu juga lah jadik jarang nak update blog. eh, ye keee nii.. :p dan atas sebab yang sama jugak, jarang nak topup kredit handphone. so kalau sape sape sms saya, saya tak berapa nak reply, saya minta maaf ye? dan sape suruh pakai no selain celcom kan? hihi ;)

petang tadi dapat sms dari seorang kawan mengatakan yang hatinya dah hancur. memang kalau saya di tempat dia pun, saya tak tau saya mampu hadapinya atau tak. dugaan tu cukup hebat, dan dia dah tempuhinya agak lama. cuma sekarang, segalanya dah hampir ke penghujung. awak, saya harap awak terus sabar dan kuat. you deserve better, saya yakin :') . saya rasa kelam kabut je bila dapat sms dia, lama baru saya reply *walaupun dia pakai maxis :p* sebab dok fikir ayat yang sesuai untuk comfort dia. hakikatnya, saya tak rasa ada ayat yang mampu saya taip untuk menenangkan hati dia, cuma mampu mendoakan agar dia terus kuat. dan dia selepas itu terus mendiamkan diri. mungkin perlu masa bersendiri.

*kuat ye awak!*

*********************************************

sekarang tengah survey netbook, tapi orang cakap netbook ni pelan sikit nak compare dengan laptop kan. kat bawah ni list harga yang saya google. hehe. duit tak masuk lagi nak berangan. duh -_____-


agak-agak mana yang best eh? rambang mata je nengok iklan kan ;)

ok. ja ne~ :D





No comments:

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez