Powered by Blogger.

Saturday, December 11, 2010

wishlist ^^

semalam saya tidur awal then bangun jam 2 pagi dan stay up sampai sekarang. dah 7 pagi pun. dalam masa lebih kurang 5 jam saya stay up, macam-macam saya google. baiklah, korang jangan la nak muntah sebab ini ialah entri pelajar universiti yang tak sabar nak tunggu biasiswa masuk. dengan ini, saya sertakan list barang-barang yang saya nak! hehe.

nokia c3. ini sangat perlu memandangkan handphone lama saya dah dikebas orang. isk isk. i miss my old handphone. ok tipu je :p . which colour is the best huh?



yang ni pun keperluan ok! rindu jugak mp3 sony biru saya. pun dikebas orang. isk isk. nak warna pink laa pulak kali ni. baru la feminin, kan putera kuda putih? *wink* ;)


nak mouse! atau tetikus. uhuh, mouse yang lama dah rosak. dia takmo gerak gerak dah. that's why lah dah takde post games kat facebook tuh. susah tau nak main game tanpa mouse ni. gian dah. ceh, macam main game hape je, padahal main pet society dengan zuma je. hahaha :))



seterusnya, cooler. kenapa lah habis je sem lepas kan, elok elok je cooler dan mouse dua dua rosak. agak-agak macam kena test dulu je usb port laptop saya. harap-harap usb port nya ok. kalau tak? hmm.. :(


mari teruskan wishlist kita dengan produk seterusnya. hahaha :)). ok nak beli set ni jugak. kalau takde nak beli yang satu satu punya la. tak kira tak kira. hehe :D

sebenarnya macam banyak lagi la kan toiletries yang diperlukan. tapi macam segan dan tak perlu je nak mention satu persatu kat sini. dan daaaan je kan :p. baiklah, dengan itu saya rasa cukuplah setakat ini saya merapu dan meraban. yang dekat atas ni semuanya keperluan tau. belum kehendak. kalau nak list kan yang kehendak punya, memang tak habis lah kan :p.

ok lah, nak tidur lagi biar cukup 8 jam. baru tidur yang cukup kan? hihi XD



No comments:

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez