Powered by Blogger.

Friday, June 18, 2010

big wash? :P

cuti-cuti macam ni, ramai pula yang buat BEKWOH atau big wash atau kendurila kalau ikut bahasa melayu standard. belek-belek kat facebook, seorang demi seorang rakan-rakan yang kukenali membina masjid. Alhamdulillah *dalam hati*, sambil senyum syok sendiri :P

seronok tengok orang kahwin, kalau saya dapat tahu ada student UIA or ex-schoolmate kahwin, memang cepat-cepatla buka page facebook mereka. teka apa saya buat? tengok gambar depe la off course! seronok, rasa macam sendiri kahwin pun ada tau. hahaha :))

terbaru antara yang terbaru, salah seorang dari rakan di UIA kuantan yang boleh dikatakan rapat jugakla denganku kahwin, 12.06.2010, tarikh keramat pernikahan Norzyla Ahmad dan Hafiz. Sebak sampai rasa nak menitis air mata tengok gambar bahagia depe. syukur, salah seorang dari kami ber-7 telah menamatkan zaman bujang. nanti boleh dapat anak saudara pulak, hihi.

cakap pasal anak sedara, rasa mcm kami-kami kat usm ni, dah obses dengan baby, by saying baby i mean budak2 yang comel2. kami siap ada anak angkat lagi tau.



this is danish, anak angkat kami kat USM. comel sangat!!



p/s: jangan tanya bila cikwie nak kawin, tQ. :O)

No comments:

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez