Powered by Blogger.

Monday, July 26, 2010

manja terlampau ke?

hujan renyai-renyai, dari petang bawa ke malam.

jam 2.30 pagi, berakhir perjalanan hariku yang panjang di m5 2.1 D, alhamdulillah, syukur sebab selamat juga sampai. ok, nak bagitau baru sampai dari KL je sebenarnya. *ummi, sorry k.long tak bagitau (-_-')* penat sangat. tambah lagi dengan sejuk. dalam bas tadi terketar-ketar macam sawan dah. lagi seronok sebab dapat duduk belakang sekali. *ni sarcastic ok!*. nak tidur, tapi mata degil tak mahu lelap. dalam kepala terkenang-kenang kan 2 hari lepas. apakah? biarlah rahsia.

hari ni, oleh sebab keadaan yang hujan, pegi pekeliling sorang-sorang jam 5 petang dengan membawa harapan nak balik dengan tiket 5.30 petang. sekali dekat kaunter berjela manusia beratur. dalam hati dah cuak. sampai ke kaunter, tinggal satu tiket je lagi, belakang sekali, jam 10 malam. tanpa berfikir panjang, tiket itu dirembat. haih.

sejurus selepas tu baru terfikir, nak lepak mane la sampai pukul 10 mlm, ade 5 jam lagi. dengan baju dan seluar basah-basah manja cetu (-_-'). tiba-tiba je rasa cuak yang melampau. teruk kan? manja kan? nak berdikari sikit pun tak boleh ke nwca.. ish, cepuk kang! lebih memburukkan keadaan, kedua-dua handphone aku nazak. bateri nyawa-nyawa ikan je. mulalah lepas tu salin nombor-nombor yang aku rasa penting kat resit yang buat beli krim tadi. pakai eyeliner pulak. hahaha :)) . gelik je bila tengok balik.

nasib baik ada sorang hamba Allah yang baik hati lagi budiman, sudi datang temankan. sangatlah aku terhutang budi pada dia yang macam putera raja naik unicorn datang selamatkan aku. ah merapu dah. hehe. seronok luangkan masa dengan kamu! (^__^)

p/s: rindu si dia dan kamu jugak. :D

No comments:

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez