Powered by Blogger.

Wednesday, July 28, 2010

won't you say you love me too?

Can we pretend that
airplanes in the night sky
are like shooting stars.
I could really use a wish right now. (-_-')
how i wish life is predictable.
if only i know what gonna happen in years ahead.
i won't be this confused.
i won't do things that i shouldn't have done so that my future will shine brightly.
I will be able to avoid mistakes.
my life would be so 'sempurna'.

tapi kan,
tak mungkinlah kan.
even jadi pun, banyak pula bad consequences nya.
hihi, saya cuma berangan.
-____-

i really missed home. i miss everyone. i miss the scent of home and family.
ya Allah, sekarang, dah mula terasa beban kerja. workloads yang tidak bertambah sedikit.
tapi bertambah banyak. urgh, entah bila sikap suka procrastinate aku nih akan berakhir.
nak buat nak buat nak buat. niat tu sentiasa ada.
tapi selalu takde mood. plus sentiasa ada benda yang tak sepatutnya mengganggu fikiran.

kalau lah boleh juga, nak kosongkan minda dari perkara-perkara selain pelajaran sebelum study. boleh tak? ada tak kat mana-mana jual ubat kosongkan minda? haha :))

saya sangat rindukan sesuatu. tapi saya sendiri tak dapat nak define kerinduan terhadap apakah itu. atau mungkin saya jauh dengan DIA?

p/s: cik wie perlu semak hubungan dengan si DIA.



No comments:

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez