Powered by Blogger.

Sunday, July 4, 2010

sila jangan macam-macam, boleh?

seronok kan bila hari-hari pun ialah family day?
by family day i mean hari yang mana semua ahli keluarga menghuni rumah, lagi-lagi bertambah keseronokan bila sekeluarga duduk depan tv tengok drama ke dokumentari ke apa-apa lah sambil minum teh dan makan cekodok pisang mak buat. mulut masing-masing dok pot pet pot pet bercerita dan memberi ulasan rancangan yang ditonton bersama. kecoh satu rumah. mak dan ayah duduk bersandar kat sofa tersenyum simpul melihat telatah anak-anak yang kepoh-kepoh belaka. ahh, so sweet.

hari ni baru dapat borang tuntutan elaun latihan amali JPA punye. Ati poskan dari selayang. terima kasih sangat-sangat untuk sahabatku yang sorang nih. punyala baik sanggup tolong fotostatkan dan mem'pos' lajukan borang nih semata-mata untuk tolong sahabat dia yang nyanyuk lupe bawak pulang borang ke rumah. tehee.. kesinambungan dari adanya borang ni kat tangan, kepala otakku bersimpang siur dok fikir nak setelkan segala benda yang dituntut oleh JPA untuk dihantar bersama borang ni. duh.. susah kan bila part-part nak claim duit nih.


sebenarnya, bila dok kat rumah sorang-sorang, adik-adik umi ayah semua pergi sekolah, bosan. sunyi. kerja tidur, makan, tengok tv, baca novel je. nak keluar? ada financial problem plus penyakit malas nak keluar naik bas plus tak ramai kawan yang kaki merewang. sebab bosan, dan sepi juga mungkin, duduklah aku seorang diri sambil melayan lagu kat bawah ni. boleh tahanla pengubat sepi. haha. :))





p/s: cikwie cikwie, haih~

2 comments:

ati said...

wie~~
sila highlight kn nama sy tu..huhu..i like~~

wie said...

ati: haha nak jugak! :p

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez