Powered by Blogger.

Saturday, October 30, 2010

friendship tiga segi.

what is friendship to you? saya? saya pernah bahagia dan rasa dihargai oleh friendship. dan saya juga pernah terluka dan sebenarnya baru sahaja terluka sebab friendship. sepanjang hidup yang tak lama lagi pun atas muka bumi ni, saya rasa macam-macam orang saya jumpa. dan saya berkawan. rapat. dan biasa-biasa sahaja. by saying rapat, i meant to say susah payah hati ke hati menangis ketawa segalanya bersama.

saya tahu bila awak jatuh dan awak juga sebaliknya. dan awak dan saya saling membangunkan yang jatuh. Alhamdulillah. saya sangat bersyukur bila dapat sahabat sebegini. saya sayang awak tau. sangat-sangat :) . tapi, apa yang kita rasa, kadang-kadang tak sama dengan apa yang orang lain rasa. niat baik kita kadang-kadang disalah erti kan. apa lagi bila adanya orang ke-tiga. ewah, macam kes cinta tiga segi dah ni. eheh.

sebenarnya, saya macam nak berselindung selindung taip entri ni. nak buat macam entri yang ada maksud yang dalaaaam macam gaung. tak nak terlalu direct to the point. tapi.. ah idea kering. tak apalah, janji lepas. buat sesiapa yang rasa memahami, anda faham lah kan. buat yang tak berapa nak faham, just get the general idea of this entry lah. friendship ialah satu hubungan yang saya akan treasure seumur hidup saya. insyaAllah. tapi, bukan semua orang *mungkin* memandang friendship sebegitu. sebab gitu lah, friendship can hurt people like me *perasan*.

p/s: hopefully awak bahagia dengan jalan yang awak pilih.


No comments:

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez