Powered by Blogger.

Friday, October 22, 2010

HB to me! :D

happy birthday to my beloved gorgeous ummi, kak long sayang ummi sangat sangat sangat sangat. ok, dahlah cukup sangat nya. perasaan dalam hati bukan senang mahu digambarkan dengan kata-kata. dan most of them cannot be translated into words at all. that's why we got tears, laughter, and etc. hehe.

tau tak saya nak tulis apa dalam entri kali ni? fyp and final exam? ahh lame. nak pot pet tentang my birthday? owh again, lagi lame. hahaha :)) . tak ada lah, saya cuma mahu tulis apa yang ada dalam kepala je. *of course lah kan* :p . hari ulangtahun kelahiran saya tahun ni, biasa-biasa sahaja. insan tercinta jauh di nilai, tak dapat nak celebrate sama-sama lagi. tapi on the good side is, i still have friends. though masing-masing busy dengan kerja masing-masing, hundreds of their wishes on facebook and handphone do made my day. terima kasih buat semua-semua. hehe. tak lupa juga buat akmar, my cyber friend yang banyak tahu tentang jatuh bangun saya selama ni, beliau siap buat special entry lagi kat belog beliau yang comel dan cute tu. thanks dear :) .

dah dua hari saya hampir-hampir sahaja tidur dalam lab. even malamnya birthday saya pun, balik dekat jam 2 pagi. Alhamdulillah saya punya kawan-kawan yang memahami dan menghiburkan. tak lah bosan sangat dok kat lab yang bau chemical serba macam tu. dan still, di sebalik kerja-kerja fyp yang bertimbun, final exam pula bakal bermula 27th Oct ni. semoga Allah berikan petunjuk NYA. insyaAllah.

saya rasa sedikit sedih. bukan sedikit sebenarnya, banyak. saya rasa saya semakin jauh dengan sorang sahabat saya. dulu, agak selalu jugaklah kami lepak di bilik saya @ dia, even makan megi dan bergosip sama-sama. tapi sekarang, selisih pun tegur macam kami tak pernah rapat. em. mungkin salah saya sebab diam tak berpenghujung. mungkin dia dengar cakap-cakap orang. mungkin kekangan masa yang ada serta course yang berbeza jadi halangan sedikit. atau mungkin saya yang berburuk sangka. na'uzubillahi min zalik.

saya adalah seorang kawan yang sangat menghargai friendship. jadi saya sangat sedih bila saya tak dapat hati ke hati dengan kawan-kawan saya. friendship hati ke hati sangat penting. em. semoga semuanya akan bertambah baik dengan masa.

p/s: doakan saya, final exam! *again buat muka comel* :))

1 comment:

cikEff said...

salam,
aha, lame aku dah tak bersinggah.
blog aku pun lame tak berupdet.
bace2 entry lame mu, huhu~ u really get well with ur life. haha, buat aku jeles.
btw, dlm sesak2 nafas hujung sem ni, aku nak sgt duk sembang merapu kat fesbuk nga batch4.. haha, rindu wei.. agaknya aku ada simptom, nak bergulak ketawa kena duk nga sek2 mu.. baru hav fun. haha. tapi, masuk fesbuk pun xde.. hok ajem duk layan fesbuk, che abib tu ja. haha.
well, my friend. live on! ketemu nnt bila cuti amin~

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez