Powered by Blogger.

Saturday, October 16, 2010

kekuatan itu perlu dicari, bukan dinanti.

ugh, bulan 10 ni liat sangat saya nak update *belog yang takde orang nak baca pun* ni kan? heh, macam-macam perkara jadik di bulan 10 tahun ni. ada yang buat saya happy sampai rasa macam di awang-awangan. ada yang buat saya remuk hati, perasaan dan semangat. dan untuk pulih kembali tu agak makan masa. aduhai hatiku :'( . ok dah dah. ni baru separuh bulan cik wie oi. banyak lagi yang menanti. apa lagi agaknya bulan 10 2010 ni nak hidangkan kat saya. uh -__- .

kebelakangan ni, saya sangat depressed. tengoklah entri saya. alaa yang sebelum entri ni. nampak tak macam kambing hilang anak? eh, gitu eh? haha ok merapu. main pointnya di sini ialah saya sangat dalam keadaan tensi. bayangkanlah, pergi visit pun tengah jalan-jalan ramai-ramai tu boleh nangis cetuuu je bila sahabat kesayangan peluk bahu! succha cry baby i am right? :))

terima kasih berjuta-juta nak saya ucapkan kepada insan-insan bergelar sahabat. yang sudi menghulur pertolongan dan beri semangat kepada saya untuk go through everything. saya tatkala itu menjadi someone yang super duper sensitive. sikit-sikit nak emo. banyak-banyak lagi lah nak emo. padahal saya tahu kawan-kawan saya hanya mahukan yang terbaik untuk saya. masa tu takdenya nak rasional ke nasional ke transnasional ke.. memang tunggang terbalik semua dok follow hati dan perasaan. uhuk uhuk. untuk kalian yang memahami saya, kalian memang the best lah. sayaaaaaanng korang :) :) <3

tak lupa juga untuk ummi dan si dia yang selalu bagi semangat. selalu kena angkat call saya di tengah-tengah malam buta. ya Allah, dugaan "post-traumatic stress disorder" kali ni memang agak menggerunkan. tak sanggup nak kuhadapinya lagi. syukur ke hadrat MU atas kekuatan yang diberikan. :')

tak lama lagi, final exam bakal menjelma. dan semester 1 tahun ke-4 akan melabuhkan tirainya. seperti biasa, time flies fast, without us realizing. dan seperti lajunya waktu itu berlari, saya sangat berharap trauma ini lari sejauhnya, sejauh yang mungkin dari saya. insyaAllah. :)

p/s: cikwie, smile always :)

No comments:

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez