Powered by Blogger.

Wednesday, April 14, 2010

18 SX



dah lame aku berfikir-fikir, berkira-kira tentang hal ni, patutkah aku tulis tentang ni, atau just let it go je.. then, rasa macam takde salahnye kalau aku letak kat blog kan.. so, beginilah al-kisahnye..

satu senja ni, aku temankan someone ke cyber cafe,
dia amek satu PC, then, disebabkan aku rase xsopan menumpang PC si dia,
aku cop lah jugak satu PC untuk aku,
the first thing yang aku buat, macam biaselah, check mail,
then on FB, update status dan komen mane2 yang aku rase patut.

lepas 10 minit berlalu, haih.. lame jugak si dia nih online,
sebab dah bosan dan tak tau nak watpe dah,
melilau lilau mata meratah destop,
haa.. jumpe dah! ^^

tau ape? ikon Mirc, heh.. =P
biasela kaannn.. bosaaann.. ;)

double click, then letak nick yg rase best sikit,
masukla "kampung", sebab channel tu je yang aku rasa cambest n ramai orang.. haha..

then, aku biar jela gitu, malas nak tego orang, femesleee katekaann... :P

xsampai 5 minit, 2 orang tego aku,
mule2 soalan standard laa kan,
sape name? asl plz, ak layanlaa lebih kurang,
then,
jeng jeng jeng.. hahha..

awk ni open x?
awk ni suke *** x?

erk.. aku terusla pangkah chatbox tu..

dan yang membuat aku rase loya dan terus nak sign out ialah,

2x budak yang tegur aku tu, 2x tanye bnda sama OK!!

hmm.. apa nak jadi dengan masyarakat kita ni haaa... @_@

No comments:

 

nwca Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez